PRO SHOP OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 2,769 peopleand his is followed by 15 Storybook users.On average, the company has been rated 4.9 points.and commente

PRO SHOP OÜ current status

This company's branding has already reached 2,769 peopleand his is followed by 15 Storybook users.On average, the company has been rated 4.9 points.and commented 76 times.

Strategic decision: No desire to increase customer base
Board member Allan Aulik (10.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."

Tegevusaruanne 2024

Üldinfo

Pro Shop OÜ põhitegevusaladeks on spordikaupade jaemüük kaupluses ja e-poe vahendusel. Ettevõttel on Tallinnas esinduskauplus, kus pakutakse lisaks kvaliteetsele spordivarustusele ja rattariietele ka jalgrataste ning suuskade hooldust. Pro Shop OÜ toob maale ja esindab

Eestis järgmiseid kvaliteetseid kaubamärke: Nalini, TORQ, AbsoluteBlack, Rudy Project, Stevens, Wilier, Beany, Sidi.

Tulud, kulud ja kasum 2024. majandusaastal oli ettevõtte müügitulu kokku 668 151 eurot, sellest ligikaudu 66% moodustas spordikaupade müük kaupluses ja ligikaudu 27% müük e-poodide vahendusel. Müügitulu langes võrreldes eelmise aastaga ligikaudu 9% ehk 62 248 euro võrra. Veebikaupluse müük tõusis võrreldes eelmise aastaga ligikaudu 58% ehk 65 145 euro võrra ja töökoja teenuste müük langes võrreldes eelmise aastaga ligikaudu 8% ehk 2 217 euro võrra.

Ettevõtte mitmesugused tegevuskulud moodustasid 2024. aastal ligikaudu 87 404 eurot. Sellest ligikaudu 61% moodustasid kaupluse ja lao ruumide rendi- ning kommunaalkulud. Reklaami- ja turunduskuludeks eraldati 2024. aastal ligikaudu 7019 eurot.

Ettevõtte 2024. aasta kasum oli 146 eurot. Kasumi langus oli peamiselt mõjutatud riigi maksupoliitikast, mis suurendas ettevõtte kulusid ja vähendas klientide ostujõudu. Likviidsuse säilitamiseks müüdi 2024. aastal kaupa enneolematult suurte allahindlustega. Samal ajal suurenesid toodete sisseostuhinnad ning tõsteti käibemaksumäära.

Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks

Järgmise majandusaasta eesmärkideks e-poe täiendav arendamine ja kasutajasõbralikumaks muutmine. Lisaks soovitakse suurendada rattatöökoja efektiivsust, ratta- ja spordikaupluse kliendibaasi, ettevõtte käivet ja kasumlikkust. Ühtlasi tegeletakse aktiivselt oma maaletoodavate kaubamärkide sortimendi laiendamise ja nende kaubamärkide tutvustamisega.

FINANTSSUHTARVUD: 2024 2023

Müügitulu 668 151 730 400

Käibe kasv (%) -8,5 -12,9

Puhaskasum 146 35 725

Käibe puhasrentaablus (%) 0 4,9

ROA (%) 0 4,6

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1,6 1,8

Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: (cid:127) Käibe kasv (%) = (müügitulu 2024 – müügitulu 2023) / müügitulu 2023 * 100 (cid:127) Käibe puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu * 100 (cid:127) ROA (%) = puhaskasum / varad (keskmine) * 100 (cid:127) Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (korda) = käibevara / lühiajalised kohustised

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.