BEST MEDIA OÜ current status
This company's branding has already reached 1,607 peopleand his is followed by 6 Storybook users.On average, the company has been rated 3.0 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Aivo Tamm (17.01.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
2023. aasta kujunes ettevõttele edukaks ja kasumlikuks. Ettevõte tegeles erinevate kinnisvaraprojektidega ning samuti veebiturundusega.
Veebiturundus on efektiivne ja ettevõtete seas kõrgelt hinnatud turunduskanal, seega on vajadus ettevõtte pakutavate turundusteenuste vastu turul üsna suur ja plaanis on jätkata olemasoleva kliendibaasi teenindamist.
Kinnisvaravaldkonnas on kõrgetest laenuintressidest tulenevalt turul üldine aktiivsus mõnevõrra langenud, kuid sellest hoolimata on ettevõtte eesmärgiks 2024. aastal kasvatada nii käivet kui kasumit.
Ettevõtte tähtsamad suhtarvud: 2023 2022
Käibe kasv % 183,33 -40,88
Puhasrentaablus % 5,62 7,94
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: a. Käibe kasv (%) = (müügitulu 2023 – müügitulu 2022) / müügitulu 2022 * 100 b. Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu * 100
Comments (0)