ASICOM OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 2,313 peopleand his is followed by 5 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.but there is

ASICOM OÜ current status

This company's branding has already reached 2,313 peopleand his is followed by 5 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.but there is no comment.

Strategic decision: No desire to increase customer base
Board member Keimo Mitt (18.10.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."

Tegevusaruanne 2023

Osaühing Asicom on asutatud 2009.aastal. Ettevõtte tegevuseks on kodutarvete hulgimüük. Ettevõtte põhiliseks äriideeks on uute kodukaupade väljatöötamine, tootmise korraldamine, toodete importimine ning müük Eestis ja naaberturgudel. Asicom OÜ müüb kodukauba tootegruppe järgmiste oma kaubamärkide all: „Asi collection“ (söögi valmistamisele orienteeritud tooted), „Sauber“(puhastusele ning koristusele orienteeritud tooted), Candela (küünlad) ja "Newill" (erinevad kodutarbed). Lisaks eelnevale arendab Asicom tooteid ostjate vajaduste põhiselt, nende tellimisel ja kaubamärgi all.

Paaril viimasel aastal on Asicom OÜ alustanud oma hulgimüügistruktuuri väljakujundamisega ning pakub tooteid otse jaekauplustele ning kaubakettidele. Tootevalikut on laiendatud põhiliselt Euroopa tehaste kaubagruppidega. Ettevõtte põhiliseks eesmärgiks järgmisel majandusaastal on kaubavaliku laiendamine, uute klientide leidmine ja müügikäibe kiire kasv.

Tänaseks on tootjate poolne hinnatõus pidurdunud ja sisendhinnad stabiliseerunud. Uueks oluliseks mõjuriks on saanud kriis Punasel merel, mis on toonud kaasa tarnehäired ning transpordikulude kasvu. Kui logistikahäired jäävad püsivaks, siis võib see tulevikus mõningast mõju avaldada tarbekaupade inflatsiooni aeglustumisele. Euribori ja laenuintresside kõrge tase Asicom OÜ tegevusele olulist mõju ei avalda.

Tulud, kulud ja kasum 2023 2022

Müügitulu 1166370 1223828

Ärikasum 54805 78337

Puhaskasum 32954 61292

Varad kokku 1180834 1178197

Omakapital kokku 653426 680065

Puhasrentaablus 3,0% 5,0% (puhaskasum/müügitulu)%

Koguvara rentaablus 2,8% 5,2% (puhaskasum/keskmine varade maksumus)%

Omakapitali tootlus ROE 4,8% 9,0% (puhaskasum/keskmine omakapital)%

Ettevõtte põhiliseks eesmärgiks järgmisel majandusaastal on suunata tegevus veelgi enam uute kodukaupade toodete ja kaubamärkide arendamisse ning pakkuda võimalikult laia ning personaliseeritud tootearendust igale partnerkliendile eraldi. Teiseks oluliseks tegevussuunaks on sortimendi laiendamine ja kaubakettidele otsemüügi väljaarendamine. Otsetarned kaubakettidele võimaldavad müügimahtude kiiremat kasvu ja vähendavad väiksemast klientide arvust tulenevaid riske.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.