ROHELINE MAJA OÜ current status
This company's branding has already reached 1,535 peopleand his is followed by 14 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Ivo Viilukas (30.07.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
OÜ Roheline maja alustas tegevust märtsis 2010 eesmärgiga pakkuda projekteerimis- ja ehitusteenust ideest kuni võtmed kätte.
Lisaks pakume ka ainult projekteerimis-, ehitus- ja remonditööde teenust ning omanikujärelvalvet.
Soovime siseneda ka kinnisvara arendustegevusse, olles nii arendaja, projekteerija kui ka ehitaja ühes isikus.
Aruandeaasta oli ettevõttele 15. tegevusaasta.
Järgmisel majandusaastal töötame seatud eesmärkide nimel.
Comments (0)