VESKIMÄE LIIVAMAARDLA OÜ current status
This company's branding has already reached 2,167 peopleand his is followed by 16 Storybook users.On average, the company has been rated 4.4 points.and commented 1 time.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Oliver Sibolt (05.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
OÜ VESKIMÄE LIIVAMAARDLA asutati 2010. aasta märtsis.
Aruandeperioodil oli ettevõtte põhitegevusalaks kruusa- ja liivakarjääride tegevus.
Ettevõtte majandusaasta müügitulu oli 441,3 tuhat eurot, suurenedes eelmise aastaga võrreldes 142,7 tuh.euro võrra.
Majandusaasta kasum oli oli 72,4 tuhat eurot.
Järgmisel majandusaastal jätkatakse samal tegevusalal.
Comments (0)