FALBROCK OÜ current status
This company's branding has already reached 2,027 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 3.8 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Janek Tigane (27.02.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
2024 aasta lõppedes oli Ettevõtte omakapital negatiivne, kuid juhatus näeb selget ja realistlikku plaani selle taastamiseks. Ettevõtte põhitoode on tugeva ekspordipotentsiaaliga ning selle vastu on huvi üles näidanud mitmed välisturud, sealhulgas Florida (USA), Araabia Ühendemiraadid ja Austraalia.
Omakapitali taastamise tegevused:
Välisinvesteeringu kaasamine
Ettevõte on aktiivses läbirääkimisfaasis välisinvestoritega, eesmärgiga tugevdada kapitalistruktuuri ja tagada rahastuse olemasolu rahvusvahelise laienemise elluviimiseks.
Olemasolevate varade kommertsialiseerimine
Ettevõttel on tootmisvalmis nutikad rendijaamad, mille müük või rendile andmine aitab vähendada kohustusi, parandada rahavoogu ja tugevdada bilanssi.
Ekspordi arendamine
Ettevõte keskendub aktiivsele müügitegevusele välisturgudel, kus toode pakub selget konkurentsieelist ja on hooajalise tuluallikana atraktiivne ka investoritele.
Juhatus on veendunud, et kavandatud tegevused võimaldavad ettevõttel taastada positiivse omakapitali, parandada finantsseisundit ning jätkata ärimudeli arendamist kestliku kasvu saavutamiseks.
Comments (0)