SÄNILANE OÜ current status
This company's branding has already reached 466 peopleand his is followed by 3 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Juho Kask (08.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
2023. aastal tõusid sisse ostetavate kaupade sisendhinnad, siis oli ettevõttel probleeme müügiga. Kuna suur hinnatõus mõjutab oluliselt tarbija käitumist, siis tänu sellele vähenes ka ettevõtte müügitulu.
Momendil tegeleb ettevõtte uute väljundite otsimisega, seda nii sisse ostetavete artiklite kui ka klientide osas.
Tänaseks on Sänilane OÜ kaubamärk Maxi-Catch esindatud enamikes Aianduskeskustes ja ehituspoodides Eestis.
Kuna järjest enam kaubandusest kolib veebipoodidesse, siis on ettevõttel plaan teha algust uue e-poe avamisega.
Comments (0)