PIGFARM MUSIC OÜ current status
This company's branding has already reached 1,062 peopleand his is followed by 3 Storybook users.On average, the company has been rated 4.9 points.and commented 83 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Martin Lepalaan (10.05.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Pigfarm Music Osaühing on kantud Harju Maakohtu registrisse 04.01.2011. Seega oli 2023.aasta osaühingule kolmeteistkümnes majandusaasta. Pigfarm Music OÜ juhatus koosneb 1-st liikmest, kellele arvestati ja maksti 2023 majandusaastal juhatuse liikme tasu.
2023 oli ettevõttele pigem edukas aasta. Igakuised käibenumbrid kasvasid, kuid kiirest inflatsioonist tingitud kerkinud muutuvkulude ja tööjõukulude tõttu vähenes firma puhaskasum. Ettevõte on endiselt keskendunud kitarride, kitarriefektide, võimendite ning kitarritarvikute müügile, pakkudes lisaks ka erinevaid teenuseid. Plaanime 2024. aastal teha rohkem koostööd teiste Baltikumis tegutsevate kauplustega ja suurendada hulgimüüki. Rõhku paneme rahvusvahelisele e-kaubandusele ning korrigeerime oma tootevalikut nii, et saaksime endiselt pakkuda parima kvaliteediga tooteid ja teenindust meie sektoris.
Comments (0)