SINKA OÜ current status
This company's branding has already reached 1,618 peopleand his is followed by 10 Storybook users.On average, the company has been rated 3.5 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Kadrin Pintson (27.01.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
OÜ Sinka asutati 2011. aasta juulis. 2024. aastal jätkas osaühing arenemist mõlemal põhisuunal - ehituse- ja õpitubade korraldamise valdkonnas. Ehitusvaldkonnas pakuti ehituse ja projektijuhtimise teenust erinevatele lepingupartneritele. Uuriti võimalusi ehitustegevuse suuna arendamiseks välisturgudel ja kinnisvaraga seotud investeeringute tegemiseks.
Koolituse ja huvihariduse valdkonnas suunati suuremat rõhku turismivaldkonna arengu suundadele. Samuti õpitubade turundamisele ja uute koostööpartnerite leidmisele. Tooteportfelli lisandus mitu uut õpituba. Laiendati koostööd nii õpitubade kui meisterduskomplektide edasimüüjatega. Otsiti uusi õpitubade ideid ja välisturgudel toodete müügi võimalusi. Jätkus õpitubade tooteportfelli ülevaatamine keskkonnahoiu ja ringmajanduse põhimõtteid silmas pidades. Tutvuti võimalustega käsitöö- ja spordireiside korraldamiseks välismaale. Tegeleti edasi brändi uuendamisega ja kodulehe, vormiriietuse ning muu visuaalse identiteedi muutmisega.
2025. aastal jätkab Sinka OÜ tegevust sarnaselt 2024. aastal valitud tegevussuundadele. Otsitakse võimalust välisturule investeerimiseks.
Comments (0)