SINKA OÜ current status
This company's branding has already reached 1,372 peopleand his is followed by 10 Storybook users.On average, the company has been rated 3.5 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Kadrin Pintson (27.01.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
OÜ Sinka asutati 2011. aasta juulis. 2023. aastal jätkas osaühing arenemist mõlemal põhisuunal - ehituse- ja õpitubade korraldamise valdkonnas. Ehitusvaldkonnas pakuti ehituse ja projektijuhtimise teenust erinevatele lepingupartneritele. Uuriti võimalusi ehitustegevuse suuna arendamiseks välisturgudel ja kinnisvaraga seotud investeeringute tegemiseks.
Koolituse ja huvihariduse valdkonnas toimus tegevuste taastumine. Suuremat rõhku suunati turismivaldkonna arengu suundadele. Samuti õpitubade turundamisele ja uute koostööpartnerite leidmisele. Toote portfelli võeti Ukraina kultuuriga seotud õpitube. Laiendati koostööd nii õpitubade kui meisterduskomplektide edasimüüjatega. Otsiti uusi õpitubade ideid ja välisturgudel toodete müügi võimalusi. Jätkus õpitubade tooteportfelli ülevaatamine keskkonnahoiu ja ringmajanduse põhimõtteid silmas pidades. Tutvuti võimalustega käsitöö- ja spordireiside korraldamiseks välismaale. Alustati brändi uuendamisega ja kodulehe, vormiriietuse ning muu visuaalse identiteedi muutmisega.
2024. aastal jätkab Sinka OÜ tegevust sarnaselt 2023. aastal valitud tegevussuundadele. Otsitakse võimalust välisturule investeerimiseks.
Comments (0)