VONDEL MARKETING OÜ current status
This company's branding has already reached 2,230 peopleand his is followed by 4 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Sergey Vorozhun (16.01.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Vondel Marketing OÜ on asutatud 10.10.2011. Ettevõtte põhitegevusalaks on turundusteenuste osutamine.
2024. aastal teeniti müügitulu 2296313 eurot ja aasta lõpetati 1571 eurose kahjumiga.
Aruandval aastal maksti töötasu koos riiklike maksudega kokku 213091 eurot.
2022 aastal oli investeeritud tüttar firmasse Voka-Doka OÜ ja Vondel Digital OÜ
Järgmisel majandusaastal jätkatakse tegevust samas valdkonnas,samuti jätkati teenuste osutamisega, mida ettevõte on eelnevatel aastatel arendanud ja väljatöötanud, kas iseseisvalt või partnerluses platvormlahendusi pakkuvate ettevõtetega.
Finantsnäitajad:
Omakapital (€) 904169 (2023) 902599(2024)
Osakapital (€) 2 500 (2023) 2 500 (2024)
Puhaskasum (€) -3325(2023) -1571 (2024)
ROE (%) -0,36 % -0,17%
Omakapitali suhe kogupassivasse (%) 76,1 % 77,3%
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:
ROE (%) = puhaskasum / omakapital
Omakapitali suhe kogupassivasse (%) = omakapital / kogupassiva
Comments (0)