LIGHTMAKER OÜ current status
This company's branding has already reached 4,419 peopleand his is followed by 24 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Mihkel Joost (22.01.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
2022 aasta möödus uuenduste rütmis. Ettevõte tegi mitmeid investeeringuid uutesse seadmetesse ja juhtimistarkvarasse. Müügitulemuste poolest oli tulemus sama mis möödunud aastal. Kõige suurem müügituru kasv oli Sveitsis.
Skandinaavia turud pigem vähenesid mahus. 2023 aastal viime lõpule uue juhtimistarkvara juurutuse ja paneme rõhku tootmise protsesside parendamisele ja klienditeeninduse taseme tõstmisele. Müügi mahus on eemsmärk samas suurusjärgus kui 2022 aastal. Planeerime suurendad eelkõige müügi osakaalu
Sveitsi turule.
2023 aasta müügitulu oli 1 802 118 eurot.
2023 aasta kasum oli 62 097 eurot.
2023 aasta tööjõukulud olid 766 000 eurot.
Töötajate keskmine arv 23.
Comments (0)