PÕHJALA BREWING AS

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 9,991 peopleand his is followed by 17 Storybook users.On average, the company has been rated 4.6 points.and commente

PÕHJALA BREWING AS current status

This company's branding has already reached 9,991 peopleand his is followed by 17 Storybook users.On average, the company has been rated 4.6 points.and commented 300 times.

Tegevusaruanne 2023

Põhjala Brewing AS põhitegevusalaks on Põhjala kaubamärki kandvate õllede tootmine ja hulgimüük.

Aruanne esitatakse konsolideerituna. Konsolideerimisgruppi kuuluvad emaettevõte Põhjala Brewing

AS (tootmine ja hulgimüük) ning 100% tütarettevõte Põhjala Retail OÜ (baaride ja restoranide opereerimine).

Peamised finantssuhtarvud 2023 2022

Müügitulu (tuhandetes eurodes) 7 095 6 578

Müügitulu kasv 7,9% 42,8%

Puhaskasum (tuhandetes eurodes) 160 257

Puhasrentaablus 2,26% 3,91%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1,17 1,03

ROA 3,2% 4,4%

Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:

Müügitulu kasv(%) = (müügitulu 2023 – müügitulu 2022)/ müügitulu 2022 x 100

Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu x 100

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja = käibevara / lühiajalised kohustused

ROA ( %) = puhaskasum / varad kokku x 100 2023. aasta möödus majanduslikult turbulentsetes oludes, kus tooni andsid kiire sisendhindade kasv, kõrge inflatsioonitase ja sellest tulenev tarbijate kindlustunde ning kulutusvõimaluste järsk vähenemine. Keerulisele makromajanduslikule keskkonnale vaatamata jätkas Põhjala kasvamist, suurendades aastaga konsolideeritud müügitulu 8% võrra 7,1 miljoni euroni. Ettevõtte 2023. aasta konsolideeritud kulumi- ja finantskulude-eelseks kasumiks (EBITDA) kujunes 734 tuhat eurot (2022.

aastal 744 tuhat eurot) ning puhaskasumiks 160 tuhat eurot. EBITDA marginaali langusele avaldas suurimat mõju tööjõukulude järsk tõus baaride-restoranide segmendis ning puhaskasumi vähenemist mõjutas enim intressikulude kasv.

Eestis jätkus langeva õlleturu taustal Põhjala turuosa kiire kasv. Müük HoReCa sektorisse suurenes aastaga 16% ja müük jaekaubanduses 20% võrra. Tootebrändidest jätkus Põhjala Laagri edulugu ning selle müük kasvas võrreldes 2022. aastaga ligi kaks korda. Põhjala Laager on saanud paljude

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.