SIMPLBOOKS OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 219,497 peopleand his is followed by 13 Storybook users.On average, the company has been rated 4.9 points.and commen

SIMPLBOOKS OÜ current status

This company's branding has already reached 219,497 peopleand his is followed by 13 Storybook users.On average, the company has been rated 4.9 points.and commented 105 times.

Tegevusaruanne 2024

SimplBooks OÜ arendab ja turustab samanimelist raamatupidamistarkvara – SimplBooks. Meie eesmärk on luua tõeliselt lihtne ja automaatne raamatupidamistarkvara, mis kohandub kasutaja vajadustega. Lihtsuse mõõdupuuks on aeg, mis kulub uuel kasutajal programmi tundmaõppimiseks. Automaatsust hindame selle järgi, kui palju aega kulub kasutajal vajalike finantstegevuste sisestamiseks või kontrollimiseks.

Maksvate klientide arv kasvas 2024. aastal veidi üle 10%, jäädes nominaalselt samasse suurusjärku eelneva perioodiga. Suurimat kasvu täheldasime 2024. aastal selgelt raamatupidamisbüroode segmendis – kasvas nii SimplBooksi kasutavate büroode koguarv kui ka keskmine büroo suurus.

SimplBooks grupi käive kasvas 2024. aastal veidi üle 15% ning grupi kasum moodustas käibest veidi enam kui 13%. Aruandeperioodil teenuste hindades muudatusi ei tehtud.

Eesti turg

Eesti turul kasvas käive üle 12% ning kasumimarginaal kujunes samuti veidi üle 12%. Aasta viimases kvartalis oli märgata üldise turuolukorra mõningast halvenemist, mistõttu liitus septembris ja oktoobris oluliselt vähem uusi kliente. Detsembri lõpuks olukord stabiliseerus ja taastusid varasemate perioodide näitajad.

Aasta jooksul tehtud arenduste põhjal võib tõdeda, et 2024 oli arenduslikult väga tegus. Esimeses kvartalis keskendusime SimplBooks tarkvara uue kasutajaliidese arendusele, mille suurem osa töödest valmis juba aprilli alguseks.

Tähtsamatest täiendustest saab esile tõsta: (cid:127) Coop Panga liides (cid:127) Montonio ja Everypay makselingid (cid:127) TSD saatmise võimalus Maksu- ja Tolliametisse (cid:127) CostPocketi ja Swedbanki liideste tehniline uuendamine (cid:127) Eelmääratud kannete võimekuse laiendamine erijuhtumite jaoks (cid:127) Lisaks tegime mitmeid väiksemaid täiustusi automatiseerimise ja süsteemi stabiilsuse osas.

Oluline osa meie teenuse kvaliteedist on kasutajatoel. Eelmisel aastal laiendasime kasutajatoe meeskonda ühe spetsialisti võrra, võtsime kasutusele kõnekeskuse teenuse telefonitoe kvaliteedi tõstmiseks, uuendasime ja täiendasime kasutusjuhendeid ning optimeerisime ja automatiseerisime mitmeid kasutajatoe protsesse, et tagada kiirem ja kasutajasõbralikum teenindus.

Soome turg

Soome turul kasvas käive 25% ning kasumimarginaal oli 15%. Uute klientide lisandumine jäi pigem tagasihoidlikuks, kuid aasta lõpus olid näha esimesed paranemismärgid. Aasta teises pooles liitus Soome meeskonnaga uus kasutajatoe spetsialist ning turundusspetsialist alustas uuesti tööd.

Olulisemate arendustena Soome turul toome välja: (cid:127) CostPocketi ja Montonio liideste laiendamine Soome (cid:127) Uue peamise käibemaksumäära (25,5%) jõustumine ja sellega seotud süsteemimuudatused (cid:127) Suur osa aastast kulus Soomele suunatud palgamooduli analüüsile. Arendustööde teostuseni jõuti järgmise aruandeperioodi alguses ning selle aruande koostamise hetkeks on juba arvestatav osa realiseeritud. Palgamooduli täielik lansseerimine on plaanitud 2025. aasta jooksul.

Leedu turg 2024.aasta septembris avasime pärast põhjalikke ettevalmistusi Leedu turu. Avatud sai Leedu turule kohandatud turundusveeb, samuti tegime tarkvaras vajalikud seadistused ja funktsionaalsed muudatused. Edasise töö fookus on olnud täiendavate kohanduste tegemisel ja järgmiste tegevuste planeerimisel. Aruandeperioodil käivet Leedu turult veel ei tekkinud, kuid huvi oli märkimisväärne ning saadud tagasiside väga positiivne. Olulisemad täiendused ja muudatused loodame ellu viia juba järgmisel aruandeperioodil – töö nendega käib.

Üldised arendused

Üheks olulisemaks arenduseks oli kindlasti uue kasutajaliidese (UI) arendamine ja juurutamine. Uuenduste käigus vahetasime välja mitmed front-end raamistikud ning lõime lahendused, mis põhinevad kasutajatelt saadud tagasisidel ja praktikas kogetud kasutajakogemusel – eesmärgiks maksimaalne selgus ja kiirus väikeettevõtete raamatupidamise korraldamisel.

Tõime kasutusjuhendid kasutajatele lähemale olukordadeks, kus kasutajatugi ei ole koheselt kättesaadav (nt nädalavahetustel). Täiendasime

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

E-arvete saatmine ja vastuvõtmine SimplBooksiga

Eesti ettevõtlusmaastik on kiiresti liikumas e-arveldamise suunas ning see pole juhuslik trend – tegemist on loogilise ja vajaliku sammuga bürokraatia vähendami
simplbooks.ee

Planlogi logistikahaldus – uus liidestus nüüd SimplBooksis

Meil on rõõm teatada, et SimplBooks raamatupidamistarkvaras on nüüd saadaval uus ja väga praktiline liidestus – Planlogi logistikahalduse tarkvaraga! See tähend
simplbooks.ee

E-arved – mida peab ettevõtja teadma?

  Alates 1. juulist 2019 kehtib ettevõtjatel kohustus saata riigiasutustele arveid e-arvete formaadis. E-arve on masinloetav arve XML kujul, mis peab Eestis vas
simplbooks.ee

Pabeributiigi looja: kuidas leida tasakaal loovuse ja raamatupidamise vahel

Iga väikeettevõtja teekond on unikaalne – täis kirge, väljakutseid ja pidevat õppimist. Seekord tutvustame teile Pabeributiik OÜ asutajat Lelet Sarapik, kes teg
simplbooks.ee

Lisandus Docura EDI liidestus

Mai kuu uuenduste hulgas toome teieni Docura EDI liidestuse. Docura on EDI operaator, kelle teenuseks on elektrooniliste dokumentide vahendamine masin-masin loe
simplbooks.ee

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.