AKU COLLECTIVE OÜ current status
This company's branding has already reached 3,336 peopleand his is followed by 13 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and commented 6 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Alari Orav (11.10.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
2023 oli ettevõtte järjekordne edukas aasta. Müügitulu teeniti 408 766 eurot. Kasum majandustegevusest oli 66 277 eurot. Märgatavalt suurenes ekspordi osakaal, ulatudes esmakordselt ettevõtte ajaloos üle 20%.
Suuremateks projektideks olid identiteediuuendus Suurbritannia organisatsioonile Founders Pledge, veebileht Jaapani mängutööstuse ettevõttele Cocone ja Hiiumaa Pruulikoja brändi loomine. Ligi 2/3 käibest tuli püsiklientidelt, mis kinnitab, et tegevused teenuste kvaliteedi tõstmiseks on vilja kandnud.
Aasta lõpu seisuga töötas ettevõttes kokku kuus palgalist töötajat. Palgakulu aasta lõikes oli 126 531 eurot. Osaühingu juhatus koosneb kahest liikmest. Juhatuse liikmetele tasu ei makstud.
Comments (0)