AKU COLLECTIVE OÜ current status
This company's branding has already reached 3,374 peopleand his is followed by 13 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and commented 6 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Alari Orav (11.10.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
2024. aasta oli ettevõtte jaoks eelnevatest keerukam. Üldise majanduskeskkonna jahenemine mõjutas nii uute päringute arvu kui projektimahte. Suutsime olukorrale siiski kiirelt reageerida ning säilitada kasumlikkuse. Müügitulu teeniti 351 227 eurot. Kasum majandustegevusest oli 10 469 eurot.
Suuremateks töödeks olid Tallinna Ettevõtlusinkubaatori rebränding, Tallinna brändiarhitektuuri loomine, Tartu linna visuaalse identiteedi rakendamine, Finantsinspektsiooni identiteediuuendus, tarkvaraettevõtte Askend rebränding, Hiiumaa pruulikoja veebileht ja tootekujundused.
Aasta lõpu seisuga töötas ettevõttes kokku neli palgalist töötajat. Palgakulu aasta lõikes oli 148 398 eurot. Osaühingu juhatus koosneb kahest liikmest. Juhatuse liikmetele juhatuse liikmetasu ei makstud.
Comments (0)