ÖUN DRINKS OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 29,707 peopleand his is followed by 17 Storybook users.On average, the company has been rated 5.0 points.and comment

ÖUN DRINKS OÜ current status

This company's branding has already reached 29,707 peopleand his is followed by 17 Storybook users.On average, the company has been rated 5.0 points.and commented 1 time.

Tegevusaruanne 2024

OÜ Öun Drinks on 14.02.2012 aastal asutatud erakapitalil põhinev ettevõte, mille eesmärk on väärindada Eesti õuna ja teha seda kohaliku õunamahla baasil mahejookide tootmise ja turustamise kaudu.

Müük

Jätkasime müügimahu kasvuga. Kogu müük kasvas 8% võrreldes eelmise aastaga. Eesti müügikasv oli 8%, kusjuures bränditud toodete müügimaht võrreldes eelmise aastaga jäi samale tasemele. Eksporditurgudel kasvas müügimaht 8%. Ekspordi osakaal kogu käibest 2024. aastal oli 8,5 %.

Tootearendus ja Innovatsioon

Aastal 2024 tulime välja kahe uue tootega. Esimene neist oli madala kalorsusega kurk-münt funktsionaalse jook. Teiseks jätkasime oma Limited Edition vahujoogi sarja sinikuslapuu- tüümian vahujoogiga.

2024. aastal jätkusid ettevõtte pingutused jätkusuutlikuma tootmise suunal. Koostöös EMÜ

Polli Aiandusuuringute keskusega viisime lõpuni projekti “Õunte ensümeerimiskatsed õunamahla saagikuse suurendamiseks”, mille tulemusel loodame tootmises suurendada õuntest pressitava õunamahla koguseid. Samuti viisime ettevõttes läbi roheauditi ning koostasime teekaardi tulevikusuundadega jätkusuutlikuma tootmise suunal. Lisaks läbis ettevõtte innovatsioonijuht koolituse ESG toidutootmises, mille järel on ettevõttel võimekus ise paremini oma keskkonnaalaseid eesmärke analüüsida ning jälgida.

Turundus 2024 aastal keskendusime Öun Drinksi brändi arendamisele ja turunduslik fookus oli eelkõige sotsiaalmeedial. Panime ka sel aastal rõhku degusteerimistele, et jõuda lõpp-tarbijani ja saada vahetut tagasisidet toodetele. 2024 aastal oli näha, et parimaks turunduseks on kollane hinnasilt, seega panime palju rõhku müügikampaaniatele jaekettides. Eksporturgudel oli peamiseks turunduslikuks väljundiks messidel osalemine.

Tootmine

Prioriteediks oli FSSC nõuete rakendamine igapäevaellu viisil, mis tagaks järjepideva vastavuse kvaliteedi nõuetega.

Tootmises on otsitud, optimeeritud ja rakendatud tegevusi, et oleksime jätkusuutlikumad.

Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks

Esimene fookus on kohanduda kiirelt muutuvate majandusoludega ning nendes tingimustes leida uusi müügivõimalusi nii Eestis kui ka välisriikides. Suurendame turunduse tuge müügile

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.