FREEMAN OÜ current status
This company's branding has already reached 776 peopleand his is followed by 5 Storybook users.On average, the company has been rated 2.8 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Reno Närska (30.09.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
OÜ Freeman on asutatud 02.03.2012.aastal.
Majandustegevusega alusti juulis 2012.a.
Freeman OÜ on teenusettevõte mis pakub klientidele: 1) äri- ja juhtimisalast nõustamist. Müügi-, klienditeeninduse, tootmise juhtimise, seda toetavate info- ning CRM süsteemide loomise ja juurutamise valdkonnas.
2) operaatoriga minilaaduri renditeenust mulla- ja kaevetöödeks.
3) 2018 aastast lisandus uue tegevusalana mereturismiga seotud tegevusala. Ranniku- ja mereturismi sektor on osa ELi meremajanduse kasvu strateegiast. Seda määratletakse kui erilise potentsiaaliga valdkonda aruka, jätkusuutliku ja kaasava Euroopa edendamisel. See on suurima kogulisandväärtuse ning tööhõivega merendussektor. ELi rannikualade erakordne ilu, kultuuriline rikkus ja mitmekesisus on muutnud need paljude Euroopast ja mujalt pärit puhkajate eelistatuimateks sihtkohtadeks, muutes ranniku- ja mereturismi oluliseks turismisektoriks.
Riikliku turismi arengukava 2014-2020 - Tootestrateegiatest. Freeman OÜ keskendub nendest „Loodus ja meri“ ja „Pereturism“ strateegiale.
Neeme ja külastatavate lähisaarte ajaloo tutvustamine, kohapealsed vaatamisväärsused. Aktiivne looduses liikumine ehk siis aktiivse puhkuse toode. Tervisepuhkus, sh matkaradade külastus. Ajaloo- ja kultuuripärandi tutvustamine. Ekskursioonid merel ja kaldal, lõbusõiduteenuse pakkumine.
Comments (0)