FOOD & FUN OÜ current status
This company's branding has already reached 522 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 2.8 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Veiko Ruukel (02.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Majanduslikult oli raske aasta, kuna minu põhitöövahendil(toidubuss) tekkis palju probleeme, sest auto on vana. Palju kulus raha toidubussi remondiks ja pidin tühistama palju planeeritud tellimusi ning üritustel kuhu õnnestus minna oli oodatust väiksem kassa, sest palju mõjutab ka ilm (kui on vihmane ilm, siis väliüritustele ei tule palju külalisi). Panin tähele ka, et möödunud aastal kulutasid inimesed üritustel vähem raha toidule.
Plaanin uuel aastal leida rohkem väiksema kulutusega(kohamaks) üritusi.
Comments (0)