ÕLLENAUT OÜ current status
This company's branding has already reached 7,042 peopleand his is followed by 47 Storybook users.On average, the company has been rated 4.8 points.and commented 5 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Arvo Kask (26.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Aastal 2024 kasvas Õllenaudi müügikäive oluliselt. Turu-uuringute ettevõtte Nielsen hinnangul saavutasid Õllenaudi purgitooted Eesti jaekaubanduses 2024.a. suurima kasvutempo võrreldes teiste Eesti väiketootjatega. Edu aluseks võib lugeda varasemast agressiivsemat turundust ja konkurentsivõimelise hinnataseme hoidmist. Tänu edukale müügitegevusele paranesid ka rentaablus ja puhaskasum (-kahjum), kuid netotulemus jäi ikkagi kergelt miinuspoolele.
2025. aastal prognoosime oma tooteportfelli konkurentsivõime ja turuosa mõõdukat kasvu, seda hoolimata planeeritud maksutõusudest. Samuti jätkame juba varasemalt alustatud tegevusi tootmise energiatõhususe tõstmiseks ning keskkonnasõbralikema ja säästlikema tootmis- ja pakkematerjalide kasutamiseks. Suuremaid investeeringuid ei ole aastaks 2025 planeeritud, ettevõtte tegevust juhib 3-liikmeline juhatus.
Comments (0)