MESIVESKI OÜ current status
This company's branding has already reached 764 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 4.1 points.and commented 3 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Siim Õunap (23.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
2023aastal kevadel oli ettevõttel 300 mesilasperet. 2023 aastal püsis mesilasperede arv stabiilsena. 2023aastal jätkas ettevõte mee turustamist iseteenindusega meepoes. Ettevõte jätkab mee tootmist ja mee turustamist hulgimüügi ning jaemüügi vallas. Ettevõttele ob tulnud kasuks pikajalised kokkulepped mee hulgi ostjatega.
2023 aastal alguses on Eesti meeturg halvemas seisus kui aasta varem. Probleemiks on mee madal kokkuostu/hulgihind, ületootmine sektoris (pole veel täpset aru saada, kas tootjate hulga suurenemise või viimaste aastate heade saakide tõttu), ekspordivõimaluste puudumine (kõrge omahind). Kui 2022 aastal oli meeturg raskes seisus siis 2023 aastal kriis süvenes. Kindlasti avaldab mõju ka üldine majandusseis ja olukord tervikuna.
Comments (0)