MOBI LAB OÜ current status
This company's branding has already reached 4,585 peopleand his is followed by 107 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Veiko Raime (24.01.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
2024. aastal jätkas Mobi LAB OÜ oma põhitegevuse – disaini, tarkvaraarenduse ning konsultatsiooniteenuste - pakkumisega. Aasta jooksul arendasime mobiilirakendusi, veebilahendusi ning liitreaalsustehnoloogial põhinevaid lahendusi.
2024. aasta esitas ettevõttele märkimisväärseid väljakutseid, mis olid seotud ebastabiilse majanduskeskkonnaga. Ettevõtte keskendus eelkõige muutuvate turutingimustega kohanemisele ning kliendibaasi kasvatamiseks vajalike lahenduste leidmisele.
Olulisemad tegevused ja arengud 2024. aastal: (cid:127) Kliendiportfelli muutused: koostöö lõppemine kahe suure kliendiga mõjutas oluliselt ettevõtte müügitulu, mille tulemusena vähenes käive ca 50% (cid:127) Kulude optimeerimine: tulude vähenemise tõttu rakendati ulatuslikke kulukärpeid, sh töötajate arvu vähendamine 13 inimeseni (cid:127) Finantstulemused: ettevõtte 2024. aasta müügitulu oli ligikaudu 0,9 miljonit eurot, kahjumiks kujunes 0,25 miljonit eurot ning bilansi kogumaht oli 0,4 miljonit eurot.
(cid:127) Strateegilised muudatused: ettevõte uuendas sisemisi protsesse ja laiendas pakutavate teenuste valikut eesmärgiga tagada stabiilne käive ja tõsta konkurentsivõimet.
Ettevõtte peamine fookus 2024. aastal oli tegevuste optimeerimisel ning turutingimustega kohanemisel, et säilitada ja parandada pikaajaliselt konkurentsivõimet.
Ettevõtte põhieesmärk 2025. aastal on käibe kasvatamine ning kasumlikkuse saavutamine. Selleks rakendame senist kogemust ja tugevaid kompetentse digitoodete arenduses. Läbimõeldud strateegiliste sammude abil soovime taastada kasvu ja tugevdada oma positsiooni turul.
Comments (0)