GET FRESH ESTONIA OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 7,368 peopleand his is followed by 7 Storybook users.On average, the company has been rated 4.8 points.but there is

GET FRESH ESTONIA OÜ current status

This company's branding has already reached 7,368 peopleand his is followed by 7 Storybook users.On average, the company has been rated 4.8 points.but there is no comment.

Tegevusaruanne 2024

Ettevõtte taust ja tegevusvaldkond

Get Fresh Estonia OÜ asutati 2013. aasta septembris. Ettevõte tegeleb värskete puu- ja köögiviljade müügiga ning tegutseb registreeritud kaubamärgi „No Bananas“ alt. Aastaringselt kuuluvad sortimenti maasikad, vaarikad, mustikad, herned, murelid ja arbuusid. Viimastel aastatel on ettevõte oma tegevusvaldkonda oluliselt laiendanud.

Tulemused ja finantsnäitajad

Ettevõtte 2024. aasta käive ulatus 14,3 miljoni euroni, mis on 4% vähem võrreldes 2023. aastaga. Väike langus tulenes osaliselt üldisest kulude kasvust ja muutustest turuolukorras. Ettevõte jälgib jätkuvalt tööjõukulude, teenuste ja pakkematerjalide kallinemise mõju ning otsib lahendusi kulude optimeerimiseks.

Tulevikuplaanid 2025. aastal keskendutakse tootevaliku edasisele laiendamisele ning laoarendusele. Valmis on saanud „CutFruit“ köök, mis võimaldab pakkuda lõigatud ja pakendatud värskeid puuvilju. Samuti plaanitakse läbi viia ettevõtte sisemiste protsesside kaardistamine ja analüüs, mille eesmärgiks on tööprotsesside tõhustamine ja igapäevaste ülesannete efektiivsem täitmine.

Tooteportfelli areng

Tootevalikut on täiendatud troopiliste viljade ja mugavustoodetega. Müügile on lisandunud „ready to eat“ (valmis söömiseks) tooted nagu mangod, ananassid, avokaadod ja kiivid, samuti erinevad kuivatatud puuviljad. Katsetatakse ka uusi müügikanaleid, sh müügiautomaatide kaudu.

Lisaväärtuse pakkumise eesmärgil on alustatud katsetustega kodumaise maasikamoosi tootmisel, kus kasutatakse viinamarjasuhkrut. See lähenemine suurendab toote tervislikkust, kuigi tõstab toote omahinda.

Logistika ja tarneahela areng 2024. aasta alguses renditi külmladu, mille eesmärgiks on vähendada riknemistest tingitud kadusid. Samuti investeeriti 208 tuhande euro ulatuses põhivarasse, et parendada olemasolevaid lao- ja pakkeliine ning tugevdada tarneahelat. Ettevõte on soetanud kolm uut veokit, mille abil tõhustatakse logistikaprotsesse ja parandatakse toodete tarnimise kiirust ning kvaliteeti.

Digitaalne areng

Uuendatud on ettevõtte koduleht ja e-kaubanduse platvorm https://nobananas.ee/, mille eesmärgiks on parandada kliendikogemust ja suurendada internetimüügi osakaalu.

Olulised sündmused

Raamatupidamise aastaaruande koostamise seisuga ei ole toimunud ühtegi olulist sündmust, mis ei kajastuks aruandes, kuid mis võiksid oluliselt mõjutada ettevõtte järgnevate majandusaastate tulemusi.

Ettevõttes töötas aastas keskmiselt 53 inimest.

Töötasu on makstud 823 780 eurot.

Juhatuse liikmetele maksti kokku 41 938 eurot.

2024 2023

Müügitulu 14 345 336 14 923 748

Müügitulu kasv -3,88% 31,04%

Müügikäibe puhasrentaablus 0,19% 5,43%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 3,76 6,64

ROA (%) 1,6% 41,1%

Müügitulu kasv (%) = (müügitulu 2024 – müügitulu 2023)/ müügitulu 2023 * 100

Müügikäibe puhasrentaablus = Puhaskasum/Müügikäive*100

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja = Käibevara / Lühiajalised kohustused

ROA (%) = puhaskasum/ varad kokku * 100

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.