SIBELCO GREEN SOLUTIONS ESTONIA OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 2,099 peopleand his is followed by 13 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and commente

SIBELCO GREEN SOLUTIONS ESTONIA OÜ current status

This company's branding has already reached 2,099 peopleand his is followed by 13 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and commented 12 times.

Tegevusaruanne 2024

2024. aasta müügitulu oli 2 357 612 eurot ja ettevõte majandusaasta lõppes 653 385 eurot kahjumiga.

2024. aasta lõpu seisuga teatas ettevõte negatiivsest omakapitalist ja tasumata kohustustest. Juhtkond koostas plaani, mida rakendatakse kuni 2025. aasta lõpuni, mis hõlmab: • omakapitali suurendamist, et muuta omakapital positiivseks, • investeeringuid seadmetesse tootmise efektiivsuse parandamiseks ja ettevõtte kasumlikuks muutmiseks, • kliendibaasi mitmekesistamist müügiriskide vähendamiseks.

Koos finantsstruktuuri ümberkujundamisega võimaldab plaan ettevõttel tulevikus saavutada positiivne rahavoog.

Osakapitali suurendamisega kaasnev rahastus kasutatakse:  kontsernisiseste laenude tagasimaksmiseks,  liisinglepingute tasumiseks,  investeeringute ja käibekapitali vajaduste katmiseks.

Osakapitali suurendamise tulemusel saavutab ettevõte positiivse omakapitali ja säilitab likviidsuse.

2025. aastal jätkatakse oma põhitegevusega.

Raamatupidamise aastaaruanne kajastab asjakohaselt ja tõepäraselt SIBELCO GREEN

SOLUTIONS ESTONIA OÜ vara, kohustusi ja omakapitali ning majandustegevuse tulemust.

Raamatupidamise aastaaruande koostamisel on järgitud raamatupidamise seaduse ja Eesti finantsaruandluse standardi nõudeid.

Juhatuse hinnangul on SIBELCO GREEN SOLUTIONS ESTONIA OÜ jätkuvalt tegutsev majandusüksus.

SIBELCO GREEN SOLUTIONS ESTONIA OÜ (endise nimega Krynicki Glass Recycling OÜ) asutati Eesti seaduste alusel 4. detsembril 2013 asukohaga Tallinn.

2014. aastal rajatud tootmine Järvakanti ja paigaldatud tehnoloogia on keskendunud klaasijäätmete värvi kaupa sorteerimisele, eriti värvitu klaasi saamisele. See on oluline, sest valget klaasi iseloomustab kõrgem müügihind ja seega suurem marginaal. See investeering on rahastatud emaettevõtte laenuga.

Ettevõte müüb oma tooteid (puhas klaasipuru) peamiselt klaasitehastele. Oluline on teada, et klaaspakendite tootmiseks kasutatakse klaasikojas looduslikke materjale (nt liiv, lubjakivi, dolomiit) ja turult kogutud kvaliteetset klaasipuru. Klaasipuru võib asendada kuni 85-90 protsenti toorainest, millel on väga positiivne mõju keskkonnale, vähendades gaasitarbimist ja süsinikdioksiidi heitkoguseid.

Ettevõtte pakutav tootevalik on klaasipuru, mis on jagatud värvideks: valge, pruun, roheline ja segu.

Ettevõte on viimastel aastatel põhjalikult püüdnud leida õiget kasutust ka teistele tootmisprotsessis tekkivatele ebasoovitavatele kõrvalsaadustele/jäätmetele, eelkõige “klaasipurudele” – klaasipuru jäätmevoost välja sorteeritud mineraalsete materjalide segule.

Protsess viidi läbi kolmes etapis: toodetud klaasipuru testid, võimalike taotluste läbivaatamine vastavalt materjali tehnilistele omadustele ja keskkonnaloa saamine. Lisaks uutele pudelitele

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.