GREENVISION OÜ current status
This company's branding has already reached 20,309 peopleand his is followed by 2 Storybook users.The company has not been rated.and there are no comments either.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Tarmo Ilus (05.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Greenvision OÜ loodi 2014 aasta algul eesmärgiga hakata müüma emerginC kaubamärgi kosmeetikatooteid Eestis. Lisaks Tegeleb ettevõte jahi- ja kalastustarvete müügi ning tööjõu vahendusega. Lisaks ka ehitusteenuse pakkumisega.
2024 oli OÜ Greenvisionile väga tegus.
Põhirõhk läks tööjõurendile.
Suur osa läks uute teenuste ja kontseptsioonide välja töötamisele, mis on seotud loodusturismi ja sellega kaasnevate valdkondadega eelkõige välitingimustes toimuvateks harrastusteks mõeldud varustuse, vahendite, riiete, jalatsite jms toodete valiku suurendamisele sh kvaliteetsete toodete valiku laiendamisele. Teenuste arendamisel on loodud alus uudse ja ürgse loodusmatka teenuse pakkumiseks - Avastajaga looduses.
Aruandeaastal teeniti müügitulu 326 400 (2023.a. 334 184) eurot.
2025. aastal planeeritakse jätkata samadel tegevusaladel eesmärgiga kasvatada käivet ning kasumlikkust.
Comments (0)