LEMMIKUKAUPLUS OÜ current status
This company's branding has already reached 524 peopleand his is followed by 7 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Thomas Hainsalu (26.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
OÜ Lemmikukauplus alustas tegevust 2014 aasta märtsis, ning kauplus avati 2014 aasta juunis. Renditud hoones on ka eelnevalt olnud kauplus. Põhitegevusalaks on toidu- ja esmatarbekaupade jaemüük ning pagaritoodete valmistamine.
Turusituatsioon Märjamaal muutus keerulisesmaks, kuna 2019 aasta alguses avas Rapla TÜ oma uue kaupluse Märjamaal ning seoses sellega tekkis ka Lemmikukaupluses mõningane müügimahu vähenemine. Müügimahu suurendamiseks on vajalik täindavaid vahendeid suunata reklaami, samuti laiendada müüdavate toodete sortimenti. Siiani on tarbijate lemmikuteks kohalikud/piirkondlikud tooted ning väga populaarsed on oma pagari poolt valmistatud küpsetised samuti loodus- ja ökotooted. Kindlasti on plaanis suuurendada sortimendis talutoodete osakaalu, samuti laiendada pagaritoodete sortimenti. Kindlasti on väikekaupluse eeliseks paindlik lähenemine, saame täita ka klientide väiksemaid soove.
Samas on tunda inimeste ostujõu vaähenemist, mis kajastub müügimahus.
Oluliseks mõjutajaks majandustulemustele oli kindlasti ka suurenenud kulud energiale, mistõttu sai rajatud PRIA LEADER meetme toel 27 kW võimsusega päikesepark.
On tekkinud kindel püsiklientuur.
Ettevõttes on 10 palgalist töötajat.
2023 aasta oli küll keerulina kuid lõppes väikese kasumiga.Kindlasti mõjus eelmisel aastal tehtud püsikulude mõningane kokkuhoid .
Kokkuvõttes võib öelda, et vaatame looturikka pilguga tulevikku.
Comments (0)