MARKEERING OÜ current status
This company's branding has already reached 1,435 peopleand his is followed by 5 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Norman Vilipus (29.11.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Markeering OÜ on 2014 aastal loodud teekatte märgistusega tegelev ettevõte. Alates ettevõte loomisest oleme suutnud kiiresti areneda konkurentsivõimeliseks teenusepakkujaks. Investeeringud firma operatiivseks toimimiseks ja kiire areng on toonud meile häid koostööpartnereid.
Pakutavate teenuste laiendamine ja masinapargi suurendamine on meie peamine eesmärk, mille saavutamisel suudame luua uusi koostööpartnereid ning pakkuda veelgi paremat teenust praegustele.
Müüme erinevaid liikluskorraldusega seotud tooteid ja teenused. Meie põhitööks on teekatte märgistus värvi , termoplastikuga ning liiklusmärkide müük ja paigaldus.
Raamatupidamise aastaaruande koostamise perioodil ei toimunud olulisi sündmusi, mis ei kajastu raamatupidamise aastaaruandes, kuid mis oluliselt mõjutavad või võivad mõjutada järgmiste majandusaastate tulemusi.
Järgmisel majandusaastal on kavas põhitegevust jätkata.
Comments (0)