NORDIC EXPERIENCE OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 1,180 peopleand his is followed by 3 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is

NORDIC EXPERIENCE OÜ current status

This company's branding has already reached 1,180 peopleand his is followed by 3 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is no comment.

Strategic decision: No desire to increase customer base
Board member Eva-Maria Egipt-Peenmaa (08.04.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."

Tegevusaruanne 2023

Nordic Experience OÜ on asutatud 2014 aastal eesmärgiga pakkuda väikestele ja keskmise suurusega gruppidele väga head giiditeenust ja huvitavaid ekskursioonide programme Läänemere äärsetes riikides. Firma pakub ekskursioone kohalike giididega järgmistes linnades - Tallinn,

Helsingi, Stockholm, Kopenhaagen, Oslo, Riia, Vilnius, Klaipeda, Gdansk, Amsterdam ja Brugge. Erinevalt enamikest turismifirmadest ei kasuta

Nordic Experience teistes riikides kohalikke partnerfirmasid, vaid suhtleb kõigi teenusepakkujatega otse.

Firma ärimudel on lihtne ja püsinud alates firma asutamisest sama - võtame vastu lõppklientide ja edasimüüjate tellimusi ning broneerime neile giidid, transporditeenuse ja sõltuvalt programmist ka muuseumite külastused ja toitlustuse. Firma soovib eristuda giidide kvaliteedi ja tellimuste käsitlemise efektiivsusega. Seetõttu moodustavad firma kuludest suure osa lähetuskulud (et tutvuda Põhja-Euroopa riikides võimalikult paljude giididega) ja ka suure osa IT arenduse kulud (et tagada kiire ja efektiivne tellimuste käsitlemine).

Firma lõpetas aasta alguses ühe EAS toetusega finantseeritud tootearenduse projekti, mille sisuks oli lühikese etteteatamisega tellimuste käsitlemise protsessi automatiseerimine.

2023. aastal jätkus taastumine covid mõjudest. Selle aasta käive oli 470 695 EUR ja ettevõte jäi kasumisse 181 550 EUR. Sellest kasumist ligi 65 000 EUR moodustasid ühekordsed erakorralised tulud ja seetõttu on järgnevatel aastatel oodata kasumlikkuse vähenemist.

Võrreldes covid eelse ajaga on väga suures osas vahetunud firma edasimüüjatest koostööpartnerid - kõige suurem tellimuste arvu kasv on tulnud USA, Norra ja India turgudel tegutsevatelt reisibüroodelt

Firmal oli 2023.a. keskmiselt 3 täisajaga töötajat, tööjõukulud oli kokku 55 651 EUR.

2024. aastal on näha seniste trendide jätkumist. Toimub jätkuv turismi taastumine, kuigi covid eelsetele mahtudele jõudmist ei ole veel oodata.

Suurem kasv on Kesk-Euroopa ja Skandinaavia sihtkohtades toimuvate ekskursioonide osas, Baltikumi sihtkohtadel on taastumine olnud aeglasem.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.