CULPRO OÜ current status
This company's branding has already reached 3,822 peopleand his is followed by 5 Storybook users.On average, the company has been rated 4.6 points.and commented 19 times.
Tegevusaruanne 2024
Culpro OÜ asutati 2014. aastal. Ettevõtte põhitegevuseks on sündmuste tehniline projektijuhtimine ja helitehnilise teeninduse pakkumine. 2024.
aasta müügitulu oli 143 405 eurot.
Culpro OÜ juhatus koosneb ühest liikmest ja osakapitali suurus on 2 500 eurot. Culpro OÜ on oma tegutsemisaja jooksul muutunud arvestatavaks sündmuste produktsiooniteenust pakkuvaks ettevõtteks. Algusest peale on meie missiooniks olnud parima kliendikogemuse pakkumine. Seda nii koostööpartneritele, klientidele kui ka sündmusi külastavale publikule. Võtame töösse ainult projekte, mida suudame kvaliteetselt teostada.
Culpro OÜ hallatava e-poe Lambiketid.ee ja otsemüügi abil suutsime kasvatada nii käivet kui suurendada töötasusid. 2021 aasta alguses vahetasime ettevõtte nime lihtsama vastu. Seeläbi eemaldasime nimest ka otsese viite produktsioonile. 2022 alustasime taas investeerimist kontserttehnikasse. See aitab klientide soovidega kaasas käia ja suurendada väikerendi tulusid.
Comments (0)