RUUM 414 OÜ current status
This company's branding has already reached 1,465 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and commented 2 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Valter Jakovski (05.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Ruum414 OÜ asutati 2014. aasta augustikuus.
Ettevõtte peamiseks tegevusalaks on visuaalsete identiteetide väljatöötamine ning disainiteenuste pakkumine.
Oleme edukalt turul kanda kinnitatud, leidnud oma käekirja, koostööpartnerid ja kliendid ning suudame pakkuda konkurentsi järjest tihedamal disainimaastikul.
Olulised projektid 2024 aastal:
Ecoshi veebilehe ja Ecosh’i amazoni uuendamine ning Ecoshi kliendiks saamine “Sürrealism 100” näitus ning kataloog ERM’is
Pallasti Lasteaia värskendus
Kaubamaja ajakirja hooaeg küljendused
Edicy brändivärskendus
Aruandeaasta müügitulu moodustas 141 674 eurot ning kasumiks kujunes 31 762 eurot.
Ettevõttes on kaks juhatuse liiget, kelle tasud koos sotsiaalmaksuga moodustasid 43 003 eurot.
Comments (0)