KIDL MARKETING OÜ current status
This company's branding has already reached 358 peopleand his is followed by 5 Storybook users.On average, the company has been rated 4.0 points.and commented 1 time.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Pille-Riin Raudsepp (03.10.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Tegevus, asjaolud ning olulised sündmused, millel on määrav tähtsus ettevõtte finantsseisundi ja majandustegevuse hindamisel:
Antud osaühing loodi 29.12.2014 aastal ja ettevõtte põhitegevusalaks on üld- ja eriotstarbeliste masinate ja seadmete ning nende varuosade müük. Kõrvaltegevusena pakutakse vähesel määral juurde erinevaid äritegevust abistavaid tegevusi.
2023. aasta käive oli 139789 eurot ja puhaskasum 78061 eurot.
Arengusuunad:
Ettevõte plaanib jätkata samas valdkonnas sooviga kasvatada käivet vähemalt 10-15% ja leida uusi koostööpartnereid. Samuti on omanikul soov arendada ettevõtet mitmekülgsemaks, otsides juurde uusi kõrvaltegevusi, et kohaneda ja edukalt tegutseda praeguses majanduskeskkonnas.
Comments (0)