TARGET SMART OÜ current status
This company's branding has already reached 737 peopleand his is followed by 3 Storybook users.On average, the company has been rated 3.6 points.and commented 1 time.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Jekaterina Tint (01.03.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2022
Ettevõtte missioon on aidata inimestel muutuda rahatargemaks, et vähem inimesi muretseks rahaasjade pärast ning teeks jätkusuutlike valikuid nii rahaasjades kui elus.
Igapäevases tegevuses keskendutakse peamisel järgmise kestliku arengu eesmärgile:
Kaotada vaesus - Ettevõte edendab Eestis rahatarkust, sh pakub tasuta tööriistasid rahaasjade paremaks haldamiseks (eelarve koostamiseks, finantseesmärkide planeerimiseks), on läbi viinud tasuta koolitusi ning madala sissetulekuga inimestele pakkunud tasuta osalust ettevõtte baasprogrammis, millega on inimestele võimalik omandada rahatarkuse baasteadmised, leida viise sissetuleku suurendamiseks ja säästude moodustamiseks.
2022. aastal ettevõte keskendus rahatarkuse edendamisele, aasta lõpus ilmus rahatarkuse teemaline raamat, mida müüakse suuremates raamatupoodides ning e-poes.
Comments (0)