SMARTTEL PLUS OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 2,808 peopleand his is followed by 7 Storybook users.The company has not been rated.and there are no comments either

SMARTTEL PLUS OÜ current status

This company's branding has already reached 2,808 peopleand his is followed by 7 Storybook users.The company has not been rated.and there are no comments either.

Tegevusaruanne 2023

SmartTel Plus OÜ (edaspidi „äriühing“) juhatus on koostanud järgmise tegevusaruande osana äriühingu majandusaasta aruandest, mis sisaldab äriühingu auditeeritud konsolideeritud raamatupidamise aruannet perioodi 1. jaanuar 2023 kuni 31. detsember 2023 kohta.

Ülevaade äritegevusest

Eestis 7. augustil 2015 asutatud äriühing on spetsialiseerunud ärikommunikatsiooni pilve- ja integratsioonilahenduste pakkumisele mitmes Euroopa Liidu riigis. 2023. aastal jätkas äriühing oma põhitegevusvaldkondade arendamist: häälteenused, tekstisõnumid ja häälrobotid.

Sõnumivoos toimus erakordne kasv, mis tulenes varasematest investeeringutest tootefunktsioonidesse ja ühenduste laiendamisest teiste teenusepakkujate ja mobiilsideoperaatoritega turul. Kooskõlas kontserni üldstrateegiaga ja eesmärgiga siseneda DACH-i turule tekstisõnumite ja häälroboti toodetega, laiendas äriühing oma personali ja viis edukalt lõpule ettevalmistusetapi müügi käivitamiseks ja Teniose teenuste edendamiseks.

Majandustulemused ja tulemuslikkus

Nagu konsolideeritud raamatupidamise aruande leheküljel 10 on üksikasjalikult kirjeldatud, saavutas äriühing asjaomasel perioodil 34 351 603 euro suuruse tulu ja 3 579 067 euro suuruse kasumi. Juhatus peab äriühingu finantstulemusi tugevaks, mis kajastab jätkuvat stabiilset arengut.

Edasine areng

Tenios ja Apifonica (äriühingu kaubamärk) jätkasid 2023. aastal tegevust iseseisvate üksustena, omades mõlemad eraldi telekommunikatsiooniplatvorme. Teniose teenuste põhjalik analüüs näitas märkimisväärset nõudlust nii olemasolevate kui ka uute klientide poolt äriühingu ainulaadsete telekommunikatsioonipakkumiste järele. Sellest tulenevalt on otsustatud, et Teniose platvormi säilitatakse edaspidi eraldi tootena.

2024. aastal seab äriühing prioriteediks kõigi oma peamiste ärivoogude arendamise: häälteenused, tekstisõnumid ja häälrobotid.

Tekstisõnumid: keskendutakse koormusvõimsuse ja teenuse tootlikkuse suurendamisele ning täiustatud kasutajaliidese (UI) kasutuselevõtmisele.

Häälrobotid: peamised edusammud hõlmavad kavatsusmudelite täiustamist, üksuste väljavõtte mudelite kasutuselevõttu, uut moodulit telekommunikatsioonikihi integreerimiseks, aktiivse kuulamise võimaluste parandamist ja kasutajaliidese täiustusi.

Häälteenused: jõupingutused on suunatud teenuse koormuse suurendamisele, tootlikkuse parandamisele ja kasutajaliidese uuendamisele, et see vastaks paremini kasutajate vajadustele.

Dividendid

Äriühing ei plaani osanikele dividende maksta, vaid investeerida kasum eelmise aasta kahjumi katmisse ja äriühingu arengusse.

Osakapital

Äriühingu osakapital on 2500 eurot. Üksikasjalik teave äriühingu osakapitali kohta on esitatud konsolideeritud raamatupidamise aruande lisas 11.

Filiaalid 31. detsembril 2023 lõppenud perioodil oli äriühingul üks filiaal Poolas.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

See what you can achieve with Apifonica

Faster processes, lower costs, better customer experience, higher employee motivation. 
  Engage your customers at scale  
 Communication is a core part of co
ssb.ee
Faster processes, lower costs, better customer experience, higher employee motivation. Engage your customers at scale Communication is a core part of commerce. Since humans began trading, people have been using conversation to drive sales and make customers happy. Apifonica enables direct communication between companies and their customers, helping businesses grow and scale. Stop the communication overload We live in the age of hyper-communication. Customers expect an immediate response to inquiries, which companies struggle to provide. Apifonica automates routine interactions,

Is it possible to have a phone interview with each candidate who applies? HR Voicebot at Enel-Med

The recruitment process, regardless of the company that conducts it, usually involves such challenges. These are resumes arriving in the CRM system or in the co
ssb.ee
The recruitment process, regardless of the company that conducts it, usually involves such challenges. These are resumes arriving in the CRM system or in the company's mail, the layout and content of which have remained unchanged since the 1990s. These are candidates, many of whom are completely incompatible with the profile of the individual you're looking for. That's a huge amount of time you have to dedicate to analyze the applications you receive. The examples can be multiplied. However, everything comes down to the number of applications you receive. Can the staggering number of

Why we created Apifonica?

Automation starts with Apifonica - fully customisable solution for automation of communication in HR, sales and customer support. This automation is tailored to
ssb.ee
Automation starts with Apifonica - fully customisable solution for automation of communication in HR, sales and customer support. This automation is tailored to your goals as our experts analyse your workflows and find what should be optimised. Then we customise our platform to fit your project: from basic automation of voice/text notifications to complex solutions fully integrated with your IT system featuring AI-powered voicebot, smart reporting and workflow automation. Apifonica is based in Tallinn, one of Europe's biggest startup hubs. We also have branches in Poland, Italy, and

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.