HM FACTOR OÜ current status
This company's branding has already reached 921 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 2.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Heiki Kalve (22.04.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
HM Factor OÜ alustas äritegevust novembris 2015, Juustukuningate kaupluse avamisega Järve Kaubanduskeskuses.
Peamisteks müügi toodeteks on seal juustud, juustu tarvikud ja veinid.
Peamisteks tarnijateks on juustude osas Intercheese Holland BV , veinide osas Balmerk AS, eDrinks OÜ ja MITI grupp .
Suurimaks arenguks 2016 aastal oli juunis uue Juustukuningate kaupluse avamine Rocca al Mare Kaubanduskeskuses.
2017 aastal avati Juustukuningate kauplus uuel Balti Jaama turul, mis müüdi maha 2023 aastal.
Comments (0)