FURCELLA OÜ current status
This company's branding has already reached 20,841 peopleand his is followed by 14 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and commented 1 time.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Janno Joosep (10.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Furcella Oü on asutatud 15.09.2015 ning põhineb 100% erakapitalil.
Ettevõtte põhitegevusalaks on naturaalse kosmeetika tootearendus, tootmine ja müük.
Toodetud kosmeetika kannab Berrichi brändi nime ja esimeste toodete müüke alustati 2017 oktoobris.
Berrichi on rahvusvaheliselt registreeritud kaubamärk, samuti on Berrichi toodete retseptid patendeeritud ning kaitstud intellektuaalomandina.
Tootearendust tehakse koostöös Tallinna Ülikooli, Tartu Biotehnoloogia pargiga.
Alates 2017 aastast on Furcella Oü Baltic Blue Biotechnology Alliancega partner.
2024 aastal müügitulu oli 200tuhat EUR
Ettevõtte juhatus on kahe liikmeline ja ettevõttes töötab 2 töötajat.
Juhatuse liikmetele ametikohalt lahkumisel või vabastamisel täiendavaid kompensatsioone ja hüvitisi ette nähtud ei ole.
2025 aastal jätkame koostööd teadusasutustega ning on plaanis toodete nimistut täiendada veel uute toodetega ning jätkata samade põhikomponentide baasil looduskosmeetika sarja täiendamist.
Comments (0)