ELAV TULI OÜ current status
This company's branding has already reached 81,713 peopleand his is followed by 4 Storybook users.On average, the company has been rated 4.0 points.but there is no comment.
Tegevusaruanne 2024
2024 majandusaastal jätkus ettevõtte tegevus peamistes senistes valdkondades: veebilehtede ja e-poodide arendus ning hooldus, samuti biokaminate, Northern Hunting brändi rõivaste ja lõkkealuste müük läbi e-poe. Aasta jooksul pöörati suuremat tähelepanu olemasolevate klientide veebilahenduste uuendamisele ja kvaliteetsele järelteenindusele. Veebiteenuste osas oli aasta stabiilne, keskendudes pigem hooldustöödele ja platvormide tõrgeteta toimimisele kui uute projektide lansseerimisele.
Huvi biokaminate vastu on stabiilses kasvutrendis. Bränd Elav Tuli on saanud läbi sihipärase turundustegevuse suurema nähtavuse, mis on positiivselt mõjutanud klientide teadlikkust ja müügitulemusi. Reklaamikanaliteks on jätkuvalt kasutusel Facebook ning mitmed tuntumad Eesti väljaanded, nii digitaalses kui trükitud vormis. Lisaks on parendatud e-poe tehnilist võimekust, et tagada parem kasutajakogemus ja tellimuste sujuv töötlemine.
Kokkuvõttes oli 2024. majandusaasta ettevõttele arendav ja stabiilne, keskendudes olemasolevate teenuste kvaliteedi hoidmisele ning uute võimaluste loomisele edasiseks kasvuks.
Comments (0)