DEARY OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 1,398 peopleand his is followed by 13 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is

DEARY OÜ current status

This company's branding has already reached 1,398 peopleand his is followed by 13 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is no comment.

Tegevusaruanne 2024

Deary OÜ (edaspidi “Deary”) on taimsete toodete ja brändi arendusettevõte, mille põhitegevuseks on taimsete piimaasendustoodete turustamine nii sise- kui välisturul. Deary on esimene kodumaist päritolu taimseid piimaalternatiive turustav ettevõte Eestis.

Deary OÜ kogukäive majandusaastal oli 1 603 tuhat eurot (2023: 1 319 tuhat eurot), millest eksport moodustas 564 tuhat eurot ehk 35,2% (2023: ekspordi osakaal 143 tuhat eurot, 10,8%). Aruandeaastal laienes eksport Läti ja Leedu kõrval Soome ja Hollandisse.

Deary bränd ja tooted

Deary on Eesti esimene taimseid piimaalternatiive tootev ja turustav ettevõte. See on loodud uue põlvkonna tarbijatele, kelle jaoks taimsed alternatiivid on loomulik osa igapäevast. Meie missiooniks on pakkuda valikuid, mis maitsevad nii hästi, et meeldivad lisaks veganitele ka neile, kes soovivad taimse toidu osakaalu oma toidulaual suurendada.

Deary bränd lansseeriti 2022. aasta märtsikuus ja stardimomendil oli Deary portfellis seitse toodet. Täna pakub Deary taimseid alternatiivid piimale, koorele, dessertidele ja eestlaste suurele lemmikule – kohukesele.

Deary kaubamärk on loodud tarbijatele, kelle jaoks on olulisel kohal planeedi jätkusuutlikkus ning taimne toit on normaalne osa toidulauast. Taimsete toodete keskkonnamõju, nii CO2 jalajälg kui ka maa- ja veekasutus, on kordades väiksem võrreldes piimatoodetega. Deary tooted on kõik toodetud rohelist elektrienergiat kasutades ning pakendite puhul järgime ringmajanduse põhimõtteid.

2024. aastal pärjati Deary vanilli tofuke „Eesti Parim Toiduaine 2024“ tiitliga, see oli omamoodi ajalooline hetk, kus taimne alternatiiv võidab konkursi kõrgeima tiitli. See tõestas, et taimne toit ei ole lihtsalt alternatiiv, vaid osa tavapärasest toidulauast.

Taimsed tooted on muutumas osaks meie igapäevaelust ja see on revolutsioon, mille üle saab Deary väga uhke olla.

Deary suurimaks lansseeringuks 2024. aastal olid kindlasti puuviljadest suhkrutega taimsed YGRT’id. Tõime tuubipakendis turule kaks maitset- maasika-arbuusi ja kookose-apelsini ning lansseeringut saatis ka kampaania välimeedis ja digikanalites.

Lisaks lansseerisime Deary tofukeste sarja koostöös

Kulturipealinna 2024 Tartuga uue jõhvika tofukese.

Deary eesmärgiks on kasvada just ekspordi kaudu, mistõttu sai osaletud mitmetel välismessidel. Kuna ka toodete kvaliteet ja maitseomadused on turul aastate jooksul paranenud, on taimsed alternatiivid kasvav trend maailmas eriti just noorema

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.