TOHT BREWERY OÜ current status
This company's branding has already reached 489 peopleand his is followed by 4 Storybook users.On average, the company has been rated 3.0 points.and commented 1 time.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Taidus Toht (19.09.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Toht Brewery OÜ on 2016.aastal asutatud ettevõte, mille põhitegevusala on käsitööõlle tootmine ja turustamine.
Aastatel 2016-2018 keskenduti nõuetele vastavate tootmisruumide rajamisele ja sisustamisele ning tootmisseadmete soetamisele. 2018.aasta teisel poolel algasid tootearendused.
2019.aastal alustati tootmisega ning esimeste partiide turustamisega. Tootearendusega tegeleti aktiivselt nii 2019.aastal kui ka 2020.aastal.
Covid-19-ga kaasnenud piirangud kajastusid ettevõtte majandustulemustes väga selgelt, müük jäi kavandatust väiksemaks ning ettevõte pingutas selle nimel, et turul püsima jääda. 2023.aastal keskenduti olulisel määral turul püsima jäämisele ning kasumlikkuse taastamisele.
2024.aastal on eesmärgiks müügi kasvatamine ning majandustulemuste parandamine.
2023.a. ettevõttel töötajaid polnud, juhatusele tasu ei makstud.
Comments (0)