HAPPY WRITER OÜ current status
This company's branding has already reached 583 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 3.8 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Rait Milistver (14.02.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Happy Writer OÜ tegevusvaldkond on turundus ja reklaam, kitsamalt copywriting ,reklaami- ja kampaaniaideede väljatöötamine, turunduskommunikatsioonialase konsultatsiooni teenuse osutamine .
2024. aastal töötas Happy Writer OÜ nii ettevõtjate-lõppklientidega kui ka reklaami- ja digiagentuuridega, kes tellisid Happy Writerilt oma klientide tarbeks erinevaid teenuseid, nagu reklaami- ja kampaaniaideede väljatöötamine, reklaamtekstide kirjutamine, turundusstrateegiate väljatöötamine jne 2024. aastal jätkas Happy Writer koolituskoostööd Paprika Tervisliku Turunduse kooliga, kus õpetasin alustavatele ettevõtjatele ja turundajatele sotsiaalmeedia copywritingut ning veebicopywritingut. Läbi aasta jätkus ka copywritingu kui kolmanda kirjaoskuse propageerimine Facebooki
Eesti Copywriterid grupi tegevusena.
Rait Milistver
Juhatuse liige
Comments (0)