HÄRM OÜ current status
This company's branding has already reached 1,508 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.and commented 3 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Küllike Põlma (30.04.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Härm OÜ on 2016 aastal loodud ettevõte, mis tegeleb tervisetoodete maaletoomisega ning toitumis- ja kogemusnõustamisega. Meie tooteportfellis on hetkel kolm brändi- Biolatte, Anicol ja Rhino Horn. Ettevõttel on plaanis tõsta toodete tuntust ja suurendada tarbijate teadlikkust ning saavutada piisav distributsioon Eestis.
Teeme koostööd tervishoiuteenuste osutajate, teadlaste, proviisorite, toitumisnõustajate ja terapeutidega, keda kaasame koolituste/konverentside läbiviimisel ning kes avaldavad teadlikkust tõstvaid artikleid.
Comments (0)