LUXEVENTS OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 1,533 peopleand his is followed by 3 Storybook users.The company has not been rated.and there are no comments either

LUXEVENTS OÜ current status

This company's branding has already reached 1,533 peopleand his is followed by 3 Storybook users.The company has not been rated.and there are no comments either.

Tegevusaruanne 2024

Ülevaade 2024.aastal jätkas Luxevents OÜ oma positsiooni tugevdamist Eesti privaatkokkade turul, pakkudes eksklusiivseid in-house elamusi nii eraklientidele kui ka ettevõtetele. Ettevõtte põhifookuses oli isikupärastatud teenuse pakkumine, menüüde mitmekesistamine ning uute elamuslike lisateenuste arendamine.

Olulisemad saavutused

Kliendibaasi kasv: Kliendibaas kasvas stabiilselt, aasta jooksul teenindati tipphooajal 3-4 klienti kuus ning madalhooajal 1–2 klienti kuus. Kokku osutati teenust umbes 40 kliendile aastas.

Uued teenused: Laiendasime teenuste valikut, pakkudes lisaks privaatkokale ka molekulaargastronoomia töötubasid, kokteilikoolitusi, pimedate õhtusöökide elamusi, nõude renti, veini- ja joogipaaritusi, fotograafiat, elavat muusikat ning mustkunsti-show’sid.

Ettevõtete üritused: Korraldasime edukalt mitmeid jõulu- ja aastavahetuse üritusi ettevõtetele, mis moodustasid ligikaudu 20% kogu aasta käibest.

Kliendirahulolu: Kliendirahulolu püsis kõrgel tasemel.

Turundus ja nähtavus: Jätkasime aktiivset turundust sotsiaalmeedias (eelkõige Facebookis ja Google Adsis), mis tõi kaasa uusi kliente ja suurendas brändi tuntust. Samuti parandasime visuaalset identiteeti ning alustasime tiktoki nähtavuse kasvatamist.

Töötajate arendamine: Kõik koostööpartnerid täiendasid end erialaselt ning uued liikmed läbisid põhjaliku väljaõppe ettevõtte menüüde ja standardite osas.

Finantstulemused

Käive: 2024. aasta eesmärgiks oli 100 000 € käibe saavutamine. Tegelik käive jäi sellele eesmärgile alla, kuid näitas stabiilset kasvu võrreldes varasemate aastatega.

Hinnapoliitika: Teenuse hinnad püsisid vahemikus 50-150€ inimese kohta, võimaldades pakkuda kõrget kvaliteeti ja personaalsust.

Kulud: Peamised kulud olid seotud tooraine, personali, inventari hoolduse, ruumirendi ning turundusega.

Peamised väljakutsed

Turundus: Suurimaks väljakutseks jäi jätkuvalt nähtavuse kasvatamine ja uute klientide leidmine. Sotsiaalmeedia ja Google Adsi ROI mõõtmine vajab täiendavat süsteemsust.

Pakkumiste arendamine: Vajadus paremate eripakkumiste ja järeltegevuste järele, et suurendada korduvklientide osakaalu.

Tagasiside kogumine: Hetkel puudub süsteemne klienditagasiside kogumise protsess, mis on arendamisel.

Tulevikuvaade 2025.aastaks on eesmärgiks kasvatada käivet, suurendada ettevõtete ürituste osakaalu ning arendada välja klienditagasiside süsteem. Jätkame uute elamuslike teenuste arendamist ning panustame veelgi rohkem brändi nähtavusse ja sisuturundusse. Lisaks on plaan avada söögikoht La

Munchies.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.