LIASA OÜ current status
This company's branding has already reached 464 peopleand his is followed by 1 Storybook user.On average, the company has been rated 3.0 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Aleksandr Bõstrov (15.02.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Kuni 2022. aasta alguseni tegutses ettevõte poena (sh e-pood), mis pakkus naistele riideid suurtes suurustes. 2022. aasta veebruaris tuli ettevõttel hakata lõpetama sellel suunal tegutsemise, kuna kaubavahetus Venemaaga ei olnud enam mõistlik ega võimalik. 2023. aastal jätkus kauba müük omahinna lähedal ning toimus ka müügikõlbmatute (defektsete) toodete mahakandmine.
2023. aastal panustas ettevõte tervislike toitude pakkumise suuna arendamisse.
Toimusid mõned suuremad koolitused, vahendati tervislikke tooteid ning samuti tegeleti enese arendamisega ning uute vajalike oskuste õppimisega. 2024. aastal on plaanis sellel suunal edasi arendeda ning riiete müügiga seotud suund täielikult likvideerida/lõpetada.
Comments (0)