MOLIVERYMEDIA OÜ current status
This company's branding has already reached 1,909 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Mark Müürsoo (16.01.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
MoliveryMedia OÜ on turundusagentuur, mis asutati 2017.aasta alguses.
MoliveryMedia OÜ pakub järgnevaid turundustegevusi: (cid:127) digiturundusstrateegia loomine (cid:127) tasuline reklaam (cid:127) sotsiaalmeedia turundus (cid:127) sisuturundus (cid:127) meiliturundus 2022. aastat alustasime uue teenusepakkumise, brändi ja visuaalse identiteediga, mille alused lõime 2021. aastal.
Ettevõttel on alates 2022. aastast kasutusel uus brändinimi: Molivery (eelnevalt MoliveryMedia). Koos uue brändi avalikustamisega lõime ettevõttele ka uue turundusstrateegia, mida viisime aasta jooksul ellu erinevates kanalites.
2023. aastaks kirja pandud põhipingutus, efektiivistada ettevõtte protsesse, sai täidetud.
2023. aastal vähendasime meeskonda ning sellega hoidsime kulusid kokku. Samuti kasvas eesmärgipäraselt ettevõtte käive.
2024. aasta fookuses on olemasolevatele tegevustele keskendumine ning teenusepakkumise muutmine vastavalt majanduskeskkonnale. Samal ajal jätkame turundustegevuste ja müügitööga.
Ettevõte on jätkuvalt tegutsev.
Comments (0)