UPSTEAM EESTI OÜ current status
This company's branding has already reached 11,199 peopleand his is followed by 11 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Valjo Kütt (28.11.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
UpSteam Eesti OÜ asutati 2017. aastal ja ettevõtte pakub autohooldusteenuseid suure autopargiga äriklientidele. Ettevõtte visioon on olla juhtiv autopargi hooldusega tegelev tehnoloogia-ettevõte maailmas.
2023. majandusaasta suurimad saavutused olid: (cid:127) Ärimudeli pivoteerimine erakliendi autopesudelt suure autopargiga äriklientidele täishooldusteenuse pakkumisele (cid:127) Kaubamärgi muutmine ehk rebrändimine (cid:127) Kuue uue välisturu avamine (cid:127) Uue ärisuuna märkimisväärne müügikasv (+176%) võrreldes 2022 aastaga (cid:127) Kasumlikkuse paranemine tehnoloogia arenduste, mastaabiefekti ja ärimudeli optimeerimise tulemusena (cid:127) Viie olulise tuumik-äriprotsessi digitaliseerimine ja automatiseerimine (cid:127) Kolme uue põhiteenuse lansseerimine 2024. majandusaasta eesmärgid on: (cid:127) Konkurentsivõime tugevdamine läbi uute autohooldusteenuste ja tehnoloogiliste arenduste (cid:127) Vähemalt 3 uue välisturu avamine ning olemasolevate turgude kasvatamine (cid:127) Kliendisegmentide laiendamine autojagamisfirmadelt teiste sektorite autoparkidele. S.h strateegiliste partnerluste loomine FleetFox segmendis olevate ettevõtetega (cid:127) Kasumlikkuse tõstmine vähemalt 10% ning konkurentsivõime kasvatamine (cid:127) 2024. aasta lõpuks 2m euro läbimüügipiiri ületamine
Comments (0)