WOLF HOTEL OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 1,296 peopleand his is followed by 12 Storybook users.On average, the company has been rated 3.8 points.but there is

WOLF HOTEL OÜ current status

This company's branding has already reached 1,296 peopleand his is followed by 12 Storybook users.On average, the company has been rated 3.8 points.but there is no comment.

Tegevusaruanne 2024

Wolf Hotel OÜ alustas majandustegevust 2017. a mais. Ettevõte põhitegevusalad on hotelli-, restorani- ning konverentsiteenuste pakkumine

Hestia hotelligruppi kuuluvale hotellile Hestia Hotel Susi.

2024. aastal jätkas ettevõte hotellitubade ja üldalade kaasajastamist. Toimus planeeritud restorani- ja buffet-ala remont, planeeritud valmimine 2025. aasta esimene kvartal. Ettevõtte eesmärgiks on energiatõhususe saavutamine läbi dünaamilise valgustussüsteemi loomise ja efektiivsema jahutus- ja küttesüsteemide uuendamise.

Tänu tööstussektori langusele majanduses, oli 2024. aasta müügimahtude poolest keerulises olukorras. Vähenes väike- ja keskmise suurusega tööstusettevõtete osakaal majutuseteenuse käibes. Ettevõte püüdis positsioneerida ennast teistele turgudele või segmentidele.

Ettevõte sai rahvusvahelise keskkonnamärgise Green Key, olles kvaliteetne ja atraktiivne toode järjest enam rohemõtlemist ootava külastaja ja ettevõtte jaoks.

Tallinna ja Harjumaa majutusturu dünaamika 2024 vs 2023 (Statistikaamet; Visit Estonia)

Näitaja 2024 Muutus vs 2023 Märkused

Tugev kasv suvekuudel, eriti

Majutatute arv +6,5 % › juulis ja augustis

Ööbimiste arv +4,2 % › Suurim kasv novembris (~11 %) +3,0 % (külastajad), +2,5 % Kasv peamiselt nädalavahetustel

Siseturistid › (ööbimised) ja pühade ajal +9,0 % (külastajad), +5,5 % Taastumine Soome ja

Välisturistid › (ööbimised) Saksamaa turgudelt

Hinnatõus tingitud suurenenud

Keskmine hind/öö 49 € (+ ~2 €) › nõudlusest ja kulude kasvust

Väliskülaliste päritoluriigid Tallinnas 2024. a (cid:127) Soome – 35 % (cid:127) Läti – 18 % (cid:127) Saksamaa – 9 % (cid:127) Leedu – 4 % (cid:127) Suurbritannia – 4 % (cid:127) Rootsi – 3 % (cid:127) Poola – 2 % (cid:127) Prantsusmaa ja Itaalia – kumbki 2 % (cid:127) USA ja Jaapan – kokku ~3 % 2024. aastal näitas Tallinna ja Harjumaa majutusturg mõõdukat kasvu võrreldes 2023. aastaga. Välisturistide arv kasvas märgatavalt, eriti suvekuudel ja novembris, kusjuures Soome ja Saksamaa turud näitasid tugevat taastumist kui teised. Siseturistide arv oli mõõduka, koondudes peamiselt nädalavahetustele ja pühade ajale. Keskmise öö hinna tõus võimaldas osaliselt katta suurenenud püsikulusid, kuid kulude kasvu surve jätkub läbi sisendhindade ja töötasu.

Tallinna populaarsus sihtkohana püsib Eesti kontekstis kõrge, kuid konkurents teiste Läänemere piirkonna linnadega nõuab jätkuvat tähelepanu teenuse kvaliteet ja üleüldine hinnatase.

Ettevõtte edasine eesmärk on tegeleda sihipäraselt vastutustundliku ettevõtluse printsiipidega ja ESG tegevuste strateegilise planeerimisega.

Hestia Hotel Group on koostanud grupiülese strateegia „Hestia strateegiline juhtimine ÜRO kestliku arengu tegevuskava järgi“ ja võtnud selle

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.