TEET JA POJAD OÜ current status
This company's branding has already reached 489 peopleand his is followed by 3 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Kaisa Ling (17.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
OÜ Teet ja pojad põhitegevus 2024. aastal oli kontsertide lavastamine ja esitamine, muusikaline loometegevus jms.
Jätkasime kontsert- ja promotegevust, esinesime nii avalikel (35 korda) kui ka eraüritustel (13 korral), sealhulgas ühes pulmas ja mitmel festivalil, kaks korda Terevisioonis, esmakordselt Ameerika Ühendriikides, festivalidel Rehearsal for Truth ja Voices International, lisaks ka New
Yorgi Eesti Majas.
Töötasime välja kolm erinevat kontsertkava, mida ka kolme tuuri raames mööda Eestit tutvustasime, veebruaris mängisime Tallinnas ja Tartus
B.B. Kingi muusikast koosnevat kava B.B. King Thing, mida ka 2025. aastal kavatseme esitada. Märtsis toimus viiel järjestikusel päeval juba traditsiooniks kujunev naistepäevatuur "Rind ette!", mis sedapuhku väisas Tallinna, Väätsat, Tartut, Võru ja Kuressaaret. Sügisel andsime välja oma kolmanda kauamängiva "Big Bäng", mida esitlesime kümnel kontserdil üheksas Eesti linnas.
Ettevõtte omakapital ei vasta Äriseadustiku nõuetele ja ettevõte kavandab katta kahjumi ja viia omakapitali seadusega vastavusse järgmise aruandeaasta (2025.a.) oodatava kasumi arvelt.
Comments (0)