VASULA FARMID OÜ current status
This company's branding has already reached 2,203 peopleand his is followed by 3 Storybook users.On average, the company has been rated 2.8 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Made-Britta Eensalu (28.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
2024.aastal oli põhifookus farmis tõukarja parendamisel, üksikasjalikult lihajõudluse parendamisel emisekarjas. Välja sai prakeeritud suur hulk emiseid, kelle lihajõudlus ei olnud piisav ja sätestatud konkreetsed eesmärgid, mida paaride valikul ja testimisel silmas pidada.
Samal ajal töötasime ka tootmistehnoloogiatega, ning fokusseerisime tugevalt elusaltsündinud põrsaste arvu suurendamise tehnikaid ja võõrutustulemusi. 2024 aastal oli keskmiselt ümberindluste määr 3,7%, poegimise määr 89,9%. Kokku sündis pesakonnas keskmiselt 15,7 põrsast.
Uue tootmissuunana hakkasime tegelema Vasula tapamaja juures Ottomari kuivatatud lemmiklooma maiuste tootmisega, mida müüakse Vasula
Lihapoodides Tartu- ja Põlvamaal, mis oli ka 2024 aasta suurim investeering.
Soovime Vasula lihapoe turunduses enam tegeleda PÕHUSEA tootmistehnoloogia- kui heaolufarmi tutvustamisega (Vedu sigala).
Comments (0)