SAKSTE MAJA OÜ current status
This company's branding has already reached 619 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 4.6 points.and commented 75 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Ilona Kastepõld (25.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
2023 aasta oli selgelt koroona järelmõjudega toimetuleku ja ümberõppimise aasta. Loobusime igapäevasest kohvikupidamisest, sest inimeste väljas toitumise harjumused olid sedavõrd muutunud. Ka ürituste ja kontserdite korraldamisel oli tunda järelmõjusid ja vähest külastajate hulka.
Seetõttu ei palganud me enam ka lisajõude. Kõik toimetused proovisime oma jõududega ära teha ja sedasama joont jätkame ka käesoleval hooajal. Pigem proovime leida uusi suundi ja efektiivsemaid lahendusi.
Möödunud perioodide kasumit välja ei maksta, suuname kogu ressursi ettevõtte arengusse.
Comments (0)