SAKSTE MAJA OÜ current status
This company's branding has already reached 728 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 4.6 points.and commented 75 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Ilona Kastepõld (25.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
2024 aasta oli Sakste Maja jaoks täiesti uutmoodi aasta. Koroona aegsete piirangute tulemusel olid inimeste tarbimisharjumused sedavõrd palju muutunud, et igapäevase kohviku avamist me enam ei plaaninud. Seda lihtsal põhjusel, ei oska võimalikke tarbimisharjumusi ja ostukäitumist ette ennustada ja pigem keskendusime üritustele ja konkreetsetele tellimustele. Selliselt tegutsedes ei pea lisatööjõudu kaasama ja saime oma peresiseste jõuduega hakkama. Maja renoveerimiseks võimalusi ei olnud, samas kõik kulutused suutsime kenasti katta ja kohustused täita. 2025 plaanidest soov eelkõige jätkata sama lahendusega ja teenindada vaid tellimusüritusi ja ettevõtmisi. Lisaks senisele suunale on plaan alustada kasutatud tekstiili osas erinevate taaskasutuslahendustega toimetusi, et aidata ühest küljest kaasa rohelisemale mõtteviisile, teisest küljest suunata taaskasutusse materjale, mis muidu leiaksid tee prügimäele või katlamajadesse.
Teenitud kasumi osas dividendide väljamakseid ei toimu, kogu kogutu suuname ettevõtte arengusse.
Comments (0)