TRIUMF RESEARCH OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 90,197 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 5.0 points.and commente

TRIUMF RESEARCH OÜ current status

This company's branding has already reached 90,197 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 5.0 points.and commented 1 time.

Tegevusaruanne 2022

Triumf Research OÜ (14410440, edaspidi Triumf Health) põhitegevuseks on lastele mõeldud vaimse tervise juhtimise mobiilirakenduse

Triumfland Saga arendus-, teavitus- ja müügitöö.

Triumfland Saga on põneva sisuga vaimse tervise mäng, mis on välja töötatud spetsiaalselt 7–12-aastaste laste jaoks. Mängu eesmärk ei ole meelelahutuslik, vaid mäng on suunatud vaimse tervise juhtimise oskuste õppele. Lasteni jõuab tõenduspõhine sisu omas tempos ning lihtsas keeles. Triumfland Saga pakub lastele interaktiivset ja kaasahaaravat kogemust, kus nad saavad avastada ja sukelduda põnevasse virtuaalsesse Triumflandi maailma. Mäng pakub mitmekesist valikut tegevustest, mida lapsed saavad läbida ning tutvustab neile olulisi oskusi ja teadmisi vaimse heaolu ja enesehoole kohta. Vaimse tervise juhtimise oskusi (alates rahustavatest hingamisharjutustest kuni interaktiivsete tegevusteni) saavad lapsed mängus koguda ning neid julgustatakse neid oskusi rakendama. Eesmärk on see, et lapsed võtavad õpitud oskused endaga kaasa ning rakendavad neid igapäevaelus, et vaimse tervise juhtimisest saaks harjumus.

2022. aastal valiti Triumfland Saga vaimse tervise õppemäng maailma parimaks tehnoloogiaks tervise ja heaolu kategoorias (World

Summit Awards global winner). Triumf Health meeskonna juht ning asutaja Dr. Kadri Haljas valiti Tartumaa Aasta Nooreks Ettevõtjaks.

Samal ajal oli 2022. aasta ettevõttele keeruline kohanemise aasta, kaotasime mitu olulist lepingut. Sõja- ja majandusolukord mõjutas kliendilepingute realiseerumist. Andsime oma panuse ka sõjaolukorrast tingitud vaimse pinge leevendamisse laste seas, toetasime

Ukraina-Poola piiril lapsi läbi meie tehnoloogia tuge ning käisime ka Ukrainas koha peal, kus meil õnnestus sõlmida esmased kokkulepped

Ukraina Haridus- ja Teadusministeeriumiga. Seega 2022. aastal keskendusime oma tegevuses paljuski Ukraina sõjapõgenike vaimse tervise toetamisele. Pakkusime ukrainakeelset lahendust tasuta ning seda nii Ukrainas kui ka riikides, kuhu liikus enim sõjapõgenikke (sh Eestis).

Tegime koostööd erinevate organisatsioonidega, et jõuda võimalikult paljude lasteni, postrid meie rakendusest olid nii varjendites Ukrainas kui ka põgenike majutusasutustes Eestis. Sõjaolukorra tõttu pidime rakenduses viima sisse mitmed olulised muutused - rakendust on võimalik kasutada ilma stabiilse internetiühenduseta ning see on optimeeritud ka madalama jõudlusega seadmetel kasutamiseks. Samuti viisime sisse mahukad uuendused seoses mängukeskkonnaga, tegevus toimub nüüd linnakeskkonna asemel looduskeskkonnas, kuna lapsed tundsid sõjaolukorras end linnakeskkonnas vähem turvaliselt. Rahustav looduskeskkond annab kogu lahendusele palju juurde. Viisime tegevused läbi tänu partneritele, kes toetasid meie teenusepakkumist.

Triumf Health on teinud ka strateegilisi muutusi, et laiendada oma tegevust uutele turgudedele. 2022. aastal muutsime hinnastamise ja turule sisenemise strateegiat ja kommunikatsioonisõnumeid, millega jätkame ka 2023. aastal. Vaatamata raskustele on ettevõte on suurendanud oma turuosa ja laiendanud oma klientide baasi. Sh 2022. aastal laienesime ka laheriikidesse alustades Araabia Ühendemiraatidest, kus teeme progressi edasimüüja kaudu, et Triumfland Saga saaks osaks koolides pakutavast tervishoiuteenusest. 2023. aasta eesmärgiks on mitmekordistada müügitulu ning laieneda uutele sihtturgudele sh Aafrikas. 2023. aasta eesmärk on ettevõtte kasv, samuti jätkame investeerimisega tootearendusse ja teadustegevusse.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Kuidas lastel läheb ja mis oskuseid nad õppisid 2024. aastal

Triumfi meeskond tegeleb laste, lastega töötavate spetsialistide ja lapsevanemate heaolu ja vaimse tervise edendamisega läbi digivahendite. Triumfi metoodika ko
triumf.health

8 tegevust kogu perele, mis muudavad talvise vaheaja meeldejäävaks ja lõbusaks

Oleme kirja pannud 8 peresõbralikku ideed, mis aitavad luua unustamatuid 
mälestusi, pakkudes samas kõigile meelelahutust ja kaasatust – alates 
meisterdamisest
triumf.health

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.