WHAT IF OÜ current status
This company's branding has already reached 2,323 peopleand his is followed by 5 Storybook users.On average, the company has been rated 4.0 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Maria Freimann (05.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
TEGEVUSARUANNE
What If OÜ ponhitegevuseks oli jätkusuutlike kinnisvara arendusprojektide juhtimine, kinnisvara arendusprojektide strateegilise visiooni loomine, projekteerimistööde juhtimine, arhitektuursete visioonide ja eskiiside loomine ning kinnisvara brändi loomine.
Alates 2018. a. algusest on What If OÜ ponhitegevusalaks olnud kinnisvara arendusprojektide juhtimine. What If OÜ teenuste realiseerimise netokanive suurenes vonrreldes eelmise perioodiga 24% võrra ja oli 2024. aastal 1 322 202 eurot.
What If OÜ kasum majandustegevusest oli 2024. a. lõpu seisuga 5960 eurot.
Omaniku otsusega maksti 2024. a. eelmiste aastate jaotamata kasumist dividendide 81 180 eurot.
Keskmine täistööajaga töötajate arv 2024. a. oli 3. Tööjõukulud olid 2024. a. ligikaudu 60 tuhat eurot.
Aruandeaastal jantkus ettevõtte esindamine rahvusvahelistel konverentsidel ning erinevate esitluste ja koolituste läbiviimine valdkonnaspetsialistide seas. Ettevonte on heal ja piisaval tasemel varustatud erialase tehnilise kirjanduse ja muu teabega.
What If OÜ juhatuse liikmena jätkavad Juhan Kangilaski ja Maria Freimann
What If OÜ jantkab jätkusuutlike kinnisvara arendusprojektide juhtimise, kinnisvara arendusprojektide strateegilise visiooni loomise, projekteerimistööde juhtimise, arhitektuursete visioonide ja eskiiside loomisega seotud töid.
What If OÜ lanhiaastate arengustrateegia on tugevdada positsiooni kinnisvara arendusprojektide juhtimise kompetentsikeskusena ning laiendada klientide arvu kinnisvara sektoris. Selleks suunab ettevõte täiendavat ressurssi turuanalüüsil põhinevate andmebaaside loomise ja finantsanalüüside täpsuse tõstmiseks vajalike sisendväärtuste kaardistamisega. Ettevõtte fookuses on klientide rahulolu tagamine ning lepingute usaldusvananrne ja tanpne tanitmine.
Maria Freimann ja Juhan Kangilaski
Ettevõtte asutajad ja juhatuse liikmed
Comments (0)