PIIRIKIVI TALU OÜ current status
This company's branding has already reached 639 peopleand his is followed by 2 Storybook users.On average, the company has been rated 4.6 points.and commented 11 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Triin Vahelaan (17.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Tegevus, asjaolud ning olulised sündmused, millel on määrav tähtsus ettevõtte finantsseisundi ja majandustegevuse hindamisel:
Antud osaühing loodi 26.03.2018 aastal ja ettevõtte põhitegevusalaks on segapõllumajandusega tegelemine. Talu kasvatab erinevaid marju (maasikad, vaarikad) ning tegeleb ka teiste põllumajandussaaduste müügiga, mida ostab teiste tootjate käest ning müüb siis oma klientidele edasi.
Arengusuunad:
Ettevõte plaanib jätkata samas valdkonnas sooviga kasvatada käivet vähemalt 10-15% ja leida uusi koostööpartnereid, et oma tegevust laiendada. Samuti on omanikul soov arendada ettevõtet mitmekülgsemaks, alustades kõrvaltegevusena ise erinevate välismaiste puuviljade ja pähklite maaletoomisega Eestisse.
Comments (0)